W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług
i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.plznajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:

PITnr telefonu 43 671 13 48, 43 671 13 22, 43 671 13 32

VAT– nr telefonu 43 671 13 21

CIT– nr telefonu 43 671 13 22, 43 671 13 48

spadki/darowizny– nr telefonu 43 671 13 26

rejestracja podatników– nr telefonu 43 671 13 14

egzekucja administracyjna– nr telefonu 43 671 13 19, 43 671 13 20, 43 671 13 16

rachunkowość podatkowa– nr telefonu 43 671 13 39, 43 671 13 37, 43 671 13 38

komórka wierzycielska– nr telefonu 43 671 13 33, 43 671 13 46, 43 671 13 23

sekretariat – nr telefonu 43 671 13 11

Adres e-mail urzędu skarbowego: us.lask@mf.gov.pl

Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl

 

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 14 września 2020 r. możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu:

  • Poniedziałek 8:00 – 18:00
  • Wtorek – Piątek: 8:00 – 15:00

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.